• 03-05-2019, 10:01:31
    #1
    Herkese merhaba,
    Son zamanlarda bu durumu yaşayan var mı?
    Hesap tamamen aktif, etkileşimi güzel.Fakat durduk yere günlük 50 de olsa düşmeler yaşanabiliyor.
    340.670 küsürlerden 339.922 küsürlere geldi 1-2 hafta içinde.
    Bunun sebebi nedir acaba?
  • 03-05-2019, 10:03:04
    #2
    bot kişiler varsa twitter engelliyordur
  • 03-05-2019, 10:05:17
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot kişiler varsa twitter engelliyordur
    Uzun süre önce aynı şekilde340'lardan 310'lara falan inmişti.
    Sonrasında tekrar kasmıştım fakat, yine aynı durum yaşanıyor anlamadım gitti.
  • 03-05-2019, 10:16:01
    #4
    bende kendi hesabımda bunu yaşıyorum.
  • 03-05-2019, 10:42:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben de bunu yaşıyorum hocam. Kontrol ettiğimde çoğunun hesabı kapanmış
  • 03-05-2019, 21:52:32
    #6
    Genel olarak bu durumu yaşadığımı söyleyebilirim bütün hesaplarımda var.
  • 10-05-2019, 16:12:46
    #7
    Hesaplarımdan birinde yaklaşık 2 aydır yaşadığım bir sorun. Günde 200 ye yakın takipçi kaybediyor. Takibe takip hesabı da değil ancak takipten dusen hesapları kontrol ettiğimde çoğunun hesabının askıya alınmış olduğunu fark ettim. Henüz durmadı merak ediyorum kaç takipçi kaybettikten sonra duracak.
  • 10-05-2019, 20:27:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Benim 100kyı geçikti 17k kaldı 4-5 ayı geçmiştir ama.
  • 11-05-2019, 04:17:42
    #9
    Benden yaklaşık 20 bin takipçi gitti 3 4 hafta içerisinde. Çoğunlukla hesabı kilitlenen kullanıcılardan oluşuyor yüksek ihtimalle.