Ücretsiz Twitter dm aracı var mı ?
11
●597
- 30-12-2018, 11:28:20hesabımı ekledim ama belirli bir saatte mi atıyor dmleriUfuk82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2018, 11:36:42Merhabalar sizi takip edenlere otomatik mesj gönderen panelimiz mevcuttur. Panelimizde ayrıca Oto Takip, Oto Fav, Oto Tweet Paylaşma(Kullanıcı adının tweetlerini çekiyor), Zamanlı tweet paylaşma, Kredili fav ve rt..vs. gibi bir çok işlemi yapabilirsiniz. aylık ücret 30 Tl şeklindedir, dilerseniz demo gönderebilirim.. İyi forumlar.Venque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2018, 12:20:42konu başlığında ve içeriğinde ÜCRETSİZ geçiyor ısrarla raklam yapıp, arrowun çakma giydirilmiş scriptlerinden paket satmaya kalkıyorsunSerfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2018, 12:24:26Sakin ol şampiyon, ısrarla satan yok konu içinde arayışına uygun cevap bulmayınca tavsiye olarak yazmak istedim.. "İlgilenmiyorum, Tşkler" yazmak yeterli cevap olurdu sanırımVenque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2018, 12:58:35sizin tavsiye ettiğiniz şey arayışıma uymuyorken nasıl tavsiye veriyorsunuz anlamış değilim can sıkan nokta arrow scriptinin internette ücretsiz dönüyor olması ve sizlerin bunu kurup parayla paketler yahut scripti satmanız herneyse iyi günlerSerfiraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2018, 15:20:15Hiç kullanmışlığım yok. Konunuza istinaden böyle bir şey olduğu aklıma geldiğinden önermiştim.Venque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2018, 18:50:25Forum ücretsiz paketler arayaşında olup bulamadıktan sonra ücretli paketler arayan kişilerin konularıyla doludur. Bende bu nedenle yazmak istedim, uzattıkça uzattınız..... Bu kadar parlayacağınızı bilsem yazmazdım, can sıkan bir kişilik olduğunuzu bilsem emin olun ücretli bile size satmam.. Beni tanımadan bana ithamlar yapıştırmanız yakışıksız kalmış, sanırım siz her işinizi w@rez veya ücretsiz şekilde çözdüğünüz için karşınızdaki kişileri de böyle görüyor olmalısınız.. Arrowu ücretli alıp kurdum! Neyse lütfen beni alıntı yapmadan ücretsiz veya w@rez paketler aramaya devam edin, daha fazla yorum yapmayacağım, iyi forumlar.Venque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle