Twitter user açıcı lisansımı satıyorum.
Program sorunsuz çalışıyor. Ben yeterince kullandım artık kullanmadığım için satışa koyuyorum. Ersoy hocamla görüştüm satış konusunda problem olmayacağını söyledi. Kendisine teşekkür ediyorum her konuda sürekli destek aldım. Alan arkadaşında sorunsuz kullanıp destek alacağından eminim.
Program satış konusu : https://www.r10.net/twitter/1741658-...-kullanim.html
@eTORAMAN;
Satış: Twitter user açıcı JoAccounts lisans satışı
2
●943
- 14-02-2019, 23:28:27Hala satılıksa 0537 475 809beş mesaj atabilir misiniz veya arayadabilirsiniz.HARMAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle