• 29-09-2016, 09:21:58
    #1
    Merhabalar

    twitter hesabım kilitlendi ve giriş yapmak istediğimde cep telime kod gönder kısmı çıkıyor. Göndere tıklıyorum cebime mesaj gelmiyor. Cep telden uygulamadan girdim yine gelmiyor. Neden olabilir? 24 saat oldu.
  • 29-09-2016, 11:01:12
    #2
    Hocam e-posta üzerinden onaylatmayı deneyin bir de. 👍
  • 29-09-2016, 11:34:11
    #3
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam e-posta üzerinden onaylatmayı deneyin bir de. 👍
    şifre sıfırlama işlemleri tamam onları mailden yapıyor ama yinede bu kod olayı çıkıyor. bir türlü bu sorunu aşamadım.
  • 29-09-2016, 14:02:02
    #4
    Kodu keşke daha önceden kayıt etseydiniz. Sms ile uğraşmazdınız.
    Şifre sıfırlama falan denediniz mi?
  • 29-09-2016, 15:21:30
    #5
    Swag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodu keşke daha önceden kayıt etseydiniz. Sms ile uğraşmazdınız.
    Şifre sıfırlama falan denediniz mi?
    Denedim sıfırladım sonra yine kod olayında takılıyorum
  • 30-09-2016, 11:28:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telefondan twitter uygulamasını açarak onaylayabilirsiniz
  • 30-09-2016, 16:44:41
    #7
    Halletim konu kilit. Teşekkürler.