• 16-08-2016, 17:48:23
    #1
    Merhaba arkadaşlar ;

    Bugün GT kastığım hesaplardan birine giriş yaptığımda şöyle bir ekranla karşılaştım

    Daha sonrasında bu formu güzel bir şekilde doldurup yolladım

    48 saat içinde cevap yanıt geleceği söylendi ama kapanıpta bu şekilde açan var mı acaba ? Ona göre açabilen arkadaşlardan destek almak istiyorum
  • 16-08-2016, 22:51:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kalıcı olarak askıya alınmadı ise büyük ihtimal açılır ve cevap gelir. Eğer kalıcı olarak askıya alındı hesabınız açılmayacaktır maili gelirse makul bir ücret karşılığında hesabınızı açabilirim.
  • 17-08-2016, 02:55:36
    #3

    Şans ilk defa yüzüme güldü.Kalıcı olarak kapanma gibi bir durum olursa size yazacağım.
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalıcı olarak askıya alınmadı ise büyük ihtimal açılır ve cevap gelir. Eğer kalıcı olarak askıya alındı hesabınız açılmayacaktır maili gelirse makul bir ücret karşılığında hesabınızı açabilirim.
  • 17-08-2016, 03:05:34
    #4
    evreniniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ;

    Bugün GT kastığım hesaplardan birine giriş yaptığımda şöyle bir ekranla karşılaştım

    Daha sonrasında bu formu güzel bir şekilde doldurup yolladım

    48 saat içinde cevap yanıt geleceği söylendi ama kapanıpta bu şekilde açan var mı acaba ? Ona göre açabilen arkadaşlardan destek almak istiyorum
    hocam acaba ne tür bir mesaj yazdınız. İçeriği pm atabilir misiniz?
  • 17-08-2016, 03:25:57
    #5
    Attım hocam

    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam acaba ne tür bir mesaj yazdınız. İçeriği pm atabilir misiniz?
  • 17-08-2016, 03:52:20
    #6
    LEGEND34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalıcı olarak askıya alınmadı ise büyük ihtimal açılır ve cevap gelir. Eğer kalıcı olarak askıya alındı hesabınız açılmayacaktır maili gelirse makul bir ücret karşılığında hesabınızı açabilirim.


    Hocam yaklaşık 1 sene önce kapanan, 20 civarı hesabım var. Makul bir ücret diyorsanız, iletişime geçebilirsiniz.[emoji4]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 15-09-2016, 13:43:00
    #7
    pm alabilir miyim
  • 15-09-2016, 15:14:23
    #8
    Arkadaşlar ben askıya alınan hesapları belli bir ücret karşılığı açabiliyorum isteyenler dm atabilir?