• 18-11-2016, 18:21:25
    #64
    Üyeliği durduruldu
    tragedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo görebilirmiyim.
    pm gonderilmistir
  • 05-01-2017, 02:09:18
    #65
    @seobiza demo pm alabilir miyim?
  • 05-01-2017, 05:37:09
    #66
    detaylı demo alabilir miyim
  • 07-01-2017, 20:12:24
    #67
    Üyeliği durduruldu
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @seobiza demo pm alabilir miyim?
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı demo alabilir miyim
    Pm gönderildi
  • 09-01-2017, 14:01:17
    #68
    hocam host domain ve mobil uygulamayı istemesek ne kadara mal olur acaba?
  • 15-01-2017, 00:18:44
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eklenen hesaplar bir süre sonra twitter tarafından kilitleniyor veye pasife alınıyor mu?
    hostingi ve domaini istediğimiz yerden alsak, fiyattan düşsek olur mu?
  • 05-05-2017, 14:42:10
    #70
    Üyeliği durduruldu
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam host domain ve mobil uygulamayı istemesek ne kadara mal olur acaba?
    Mobil uygulama için indirim olmuyor ama host domaini kendiniz alırsanız 50tl iskonto ile 350tl oluyor.
    Bazı sağlık sorunlarından dolayı mesajınıza geç dönüş yaptım, kusura bakmayın.
    vatanyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklenen hesaplar bir süre sonra twitter tarafından kilitleniyor veye pasife alınıyor mu?
    hostingi ve domaini istediğimiz yerden alsak, fiyattan düşsek olur mu?
    Official api olduğu için hesapların apide bulunması sorun teşkil etmiyor. Kilit yerse bunun tek sebebi aşırı işlem yapmasından ve twitterın bunu engellemesinden kaynaklanır. Yani saatlik işlem sayılarını ideal ölçüde tutarsanız sorun olmaz.
    Domain ve sunucu sizin tarafınızdan karşılanırsa 50tl indirim oluyor.
    Bazı sağlık sorunlarından dolayı mesajınıza geç dönüş yaptım, kusura bakmayın.
  • 05-05-2017, 22:05:50
    #71
    Kurumsal PLUS
    seobiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uygulama için indirim olmuyor ama host domaini kendiniz alırsanız 50tl iskonto ile 350tl oluyor.
    Bazı sağlık sorunlarından dolayı mesajınıza geç dönüş yaptım, kusura bakmayın.


    Official api olduğu için hesapların apide bulunması sorun teşkil etmiyor. Kilit yerse bunun tek sebebi aşırı işlem yapmasından ve twitterın bunu engellemesinden kaynaklanır. Yani saatlik işlem sayılarını ideal ölçüde tutarsanız sorun olmaz.
    Domain ve sunucu sizin tarafınızdan karşılanırsa 50tl indirim oluyor.
    Bazı sağlık sorunlarından dolayı mesajınıza geç dönüş yaptım, kusura bakmayın.

    Usta demo alabilirmiyim inceliyeyim paneli,böyle bir panel arıyorum.
  • 06-05-2017, 20:28:21
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Champions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta demo alabilirmiyim inceliyeyim paneli,böyle bir panel arıyorum.
    pm gönderildi