• 24-11-2015, 01:33:08
    #1
    Merhaba, çok acil Beşiktaş hesapları alınacaktır. Hesapta aranan tek şart organik hesap olup, hiç takipçi çekilmemiş olmasıdır.
  • 24-11-2015, 10:47:42
    #2
    beşiktaş değil ama %100 %100 organik hesap mevcut hocam ilgilenirseniz eğer,

    https://www.r10.net/twitter/1528109-s...at-hesabi.html
  • 24-11-2015, 12:48:24
    #3
    ufukkpt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beşiktaş değil ama %100 %100 organik hesap mevcut hocam ilgilenirseniz eğer,

    https://www.r10.net/twitter/1528109-s...at-hesabi.html
    Maalesef hocam, başlıkta'ta belirttiğim gibi Beşiktaş hesabı gerek. Teşekkürler ilgi için. Arayış devam etmekte.
  • 02-12-2015, 22:47:13
    #4
    Konu güncel. Arayış acil şekilde devam etmekte.
  • 02-12-2015, 23:02:08
    #5
    Varsa böyle hesapları olanlar konu sahibi izin verirse bende pm alayım, Beşiktaş hesabı değilde herhangi bir organik hesap arayanlara uygun hesaplarım vardır.İyi forumlar
  • 03-12-2015, 12:56:04
    #6
    alkanemirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu güncel. Arayış acil şekilde devam etmekte.
    Jequsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa böyle hesapları olanlar konu sahibi izin verirse bende pm alayım, Beşiktaş hesabı değilde herhangi bir organik hesap arayanlara uygun hesaplarım vardır.İyi forumlar
    merhabalar kaç takipçili hesaplar lazım?

    ve beşiktaş harici hangi konu içeriğinde?
  • 03-12-2015, 13:17:21
    #7
    Jequsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Varsa böyle hesapları olanlar konu sahibi izin verirse bende pm alayım, Beşiktaş hesabı değilde herhangi bir organik hesap arayanlara uygun hesaplarım vardır.İyi forumlar
    Bu yorumunuzun yerinin burası olmadığını düşünüyorum hocam. Saygılarımla.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:17:21 -->-> Daha önceki mesaj 13:16:28 --

    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar kaç takipçili hesaplar lazım?

    ve beşiktaş harici hangi konu içeriğinde?
    +10k hocam Beşiktaş harici bir hesap düşünmüyoruz ne yazık ki.