"#R10 yakında futbol oyunuda çıkarabiliriz " diye tweet attım yarın şu oyunu yayınlayayım bitirebileceğime inanırsam çok iyi bir mobil futbolla ilgili bir oyuna başlayacağım
Hesap botlarla dolu. 2-3 ay öncesinde 5-6 kere takip edip / unfollowlamıstınız. Diyeceğim şu ki kendini botlarla büyük gösterip şimdi de organik kullanıcıları kapmaya çalışan bu arkadaşa fırsat vermemeniz
konuya bakınca farkettim bende unfollowlamışım tahminimce önce unfolloelandım hep bu otomatik siteler yüzünden diye düşünüyorum unfollow yapanları takip etmeyi otomatik bırakıyorlar. 5 dk sonra unfollow yapılacaksa aldatmaktan başka birşey olmaz.