• 08-07-2015, 15:33:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10 dışından bir arkadaş ile anlaşıldı. Şuanlık daha fazla gerek yok. Konu kilitlenebilir teşekkürler.
  • 08-07-2015, 15:46:17
    #2
    JimmyK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter hesaplarıma mobil onay lazım. Fiyata göre adet belirlenecektir. Fiyat ile pm atın lütfen.


    Pm Atıldı .