Bağlantı Alımı Yapacağım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
Bağlantı Alımı Yapacağım
1
●
178
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Alış:
Bağlantı Alımı Yapacağım
05-06-2015, 10:15:52
#1
Anarchist
Merhaba,
Organik ve etkileşimi iyi olan Twitter hesaplarından bağlantı alımı yapmayı düşünüyorum,
Bu şekilde çalışma yapan kişiler iletişime geçerlerse sevinirim.
05-06-2015, 12:27:35
#2
Erimeri
Üyeliği durduruldu
pm gönderildi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler