Askıya alınan hesap ! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askıya alınan hesap !
3
●
326
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Askıya alınan hesap !
26-04-2015, 00:57:10
#1
Feelix
TT yaptiktan sonra hesap askiya alındı ve 5 gündür askida ticket attim geri dönüş alamadim , açılır mı ? Bilgisi olan var mi ?
26-04-2015, 03:58:30
#2
ZaferSword
benim de 2 tane askıya alındı ticket attım cevap olarak birden çok kural ihlali yaptıgım için hesap geri açılmamak üzere kapatılmış
26-04-2015, 12:01:35
#3
MertOzkan
artık eskisi gibi kolay kolay açmıyorlar.
benim bir deck hesabımda kapatıldı 3-4 aydır açılmıyor.
26-04-2015, 14:01:34
#4
EPİNKO
HesapSatis.com.tr
TT yaparken eğer sitenizi markanızı tt yapariyorsaniz otomatik aliyorlar 4 tane hesabim gitti sonra anladım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler