• 12-04-2015, 00:12:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim?
  • 12-04-2015, 14:58:56
    #11
    yaptığınız doğru değil diye düşünüyorum tasarımı başka yerden çalıp değiştirip kendinize göre editleyip satmak doğru değil. https://instagress.com/
  • 12-04-2015, 20:24:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SaLeh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptığınız doğru değil diye düşünüyorum tasarımı başka yerden çalıp değiştirip kendinize göre editleyip satmak doğru değil. https://instagress.com/
    Konumuzda satılan şey, tasarım değildir. Sattığımız şey Twitter Offical Apileri kullanarak user toplama ve userlerden işlem yapma sistemidir. Forumda satılan twitter scriptlerinin neredeyse tamamında bootsrap kullanılıyor ve çoğu admin panellerini ücretli temalardan izinsiz kopyalıyor. Konu baltalamaktan şikayet ediyorum
  • 12-04-2015, 20:27:02
    #13
    CriminaLs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konumuzda satılan şey, tasarım değildir. Sattığımız şey Twitter Offical Apileri kullanarak user toplama ve userlerden işlem yapma sistemidir. Forumda satılan twitter scriptlerinin neredeyse tamamında bootsrap kullanılıyor ve çoğu admin panellerini ücretli temalardan izinsiz kopyalıyor. Konu baltalamaktan şikayet ediyorum
    tabiki istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz ana sayfa tasarımı aynıysa konuya eklediyseniz gerisi müdafat.
  • 18-04-2015, 23:13:57
    #14
    Sistem gayet güzele benziyor.
    Yalnız kimse kullanıcı adı ve şifresiyle giriş yapmak istemeyecektir. Normal bilindik şekilde login olunması mümkün müdür acaba?
  • 19-04-2015, 01:44:08
    #15
    Üyeliği durduruldu
    turkvba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem gayet güzele benziyor.
    Yalnız kimse kullanıcı adı ve şifresiyle giriş yapmak istemeyecektir. Normal bilindik şekilde login olunması mümkün müdür acaba?
    Official apilere o şekilde access token aldıramıyoruz. Şifreler kesinlikle kayıt altına alınmıyor ama token almanın şimdilik başka yolu yok gibi.