• 20-03-2015, 00:04:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar dizzymeto aklında dolandırmaktan insanları mağdur etmekten başka bişey yoktur buna eminim çok fazla hakkında şikayet var bu arada script satışı yapıyor kendisini ezmek gibi olmasın ama hiç birşeyden anladığı yok herkese yalvarıp birşeyler almaya çalışıyor ve insanları dolandırarak harçlıklarını çıkarıyor.

    dizzymeto *********** , *********** dizzymeto hastaglarını twitterdan inceleyebilirsiniz.









    Buraya Yazma Sebebim Şikayet Konusunu R10 Dışı Arkadaşlar Okuyamayabilir Amacım Googleye Arkadaşın İsmini Yazinca Bu Konunun Çıkması ve Arkadaşın Daha Kimseyi Mağdur Etmemesi. Twitter Üzerinden Dolandırıclık Yaptığı İçin Bu Kategoriye Açtım.Yaklaşık 4-5 Ay Önce Tanıdığım Bir Arkadaşımın 50 TL Parasını Çaldı Takipçisini Yollamadı.
  • 20-03-2015, 00:08:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben kimsenin birşeyini çaldıgım yok elımde 50 k ya yakın panelım var ve tum müşterilerime takipcisini fazlasıyla atıyorum bunu bil ve parasını çaldıgımın kanıtını da gel göster dekontlarla bana

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:08:57 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:07 --

    ben sadece eskiden yaptıgım hatalar oldugunu soyledım sana ozamanda da kafam şimdiki gibi değildi.
  • 20-03-2015, 00:17:28
    #3
    Üyeliği durduruldu
    DizzyMeto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kimsenin birşeyini çaldıgım yok elımde 50 k ya yakın panelım var ve tum müşterilerime takipcisini fazlasıyla atıyorum bunu bil ve parasını çaldıgımın kanıtını da gel göster dekontlarla bana

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:08:57 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:07 --

    ben sadece eskiden yaptıgım hatalar oldugunu soyledım sana ozamanda da kafam şimdiki gibi değildi.
    eski hatalarım diyorsunuz 1 martta adınıza tweet atılmış ve ayrica 2 hafta önce arkadaşımdan öğrendim fake script(hesap çalma) kurdurmuşsunuz arkadaşıma birde kuramıyorsunuz işe bak bare kendiniz yapın kendi işlerinizi hesap çalıcakmışsınız heralde kabul etmezseniz ss'yide atayim bu arada büyüdünüz mü 2 günde de eski hatalarım diyorsunuz ?
  • 20-03-2015, 00:18:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    onların hepsini ben yapmadım sen oyle sanabılırsın senın kararın ben reportumu ederim.
  • 20-03-2015, 00:22:15
    #5
    Platin üye
    Sanırım R10 Hayatının Bitmesine Az kaldı @DizzyMeto