ben kimsenin birşeyini çaldıgım yok elımde 50 k ya yakın panelım var ve tum müşterilerime takipcisini fazlasıyla atıyorum bunu bil ve parasını çaldıgımın kanıtını da gel göster dekontlarla bana
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:08:57 -->-> Daha önceki mesaj 00:08:07 --
ben sadece eskiden yaptıgım hatalar oldugunu soyledım sana ozamanda da kafam şimdiki gibi değildi.
eski hatalarım diyorsunuz 1 martta adınıza tweet atılmış ve ayrica 2 hafta önce arkadaşımdan öğrendim fake script(hesap çalma) kurdurmuşsunuz arkadaşıma birde kuramıyorsunuz işe bak bare kendiniz yapın kendi işlerinizi hesap çalıcakmışsınız heralde kabul etmezseniz ss'yide atayim bu arada büyüdünüz mü 2 günde de eski hatalarım diyorsunuz ?