• 07-03-2015, 10:49:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar, forumda beni tanıyan arkadaşlar zaten biliyorlardır. Tweetalot, twiturbo , youtubefaster gibi birçok projeyi hayata geçirdim. Şimdilerde ; aklımdaki kendi projelerim bittiğinden dolayı artık zaman olarak sizlerin yeni projelerini hayata geçirebilmek için bolca vaktim mevcut.

    Aklınızda twitter ile alakalı keşke şöyle bir sistem de olsa dediğiniz ya da , kendi ihtiyaçlarınız doğrultusunda yaptırmayı düşündüğünüz tüm yazılımları sizler için uygun rakamlara yapmaktayım.

    Aklınızdaki gerek bir sayfalık bi yazılım, gerekse komplike bir sistem kısaca twitter alanında hayal ettiğiniz sistemi bana PM yoluyla göndermeniz durumunda yazılım için fiyatlandırma yapıp tarafınıza en kısa sürede dönüş yapmaktayım.

    Referans isteyen arkadaşlara, yukarıda yazmış olduğum sistemlerin yeterli olabileceğini düşünüyorum ve forumdan yardımcı olduğum arkadaşlar yorum atarsa sevinirim

    Forum dışı iletişim - skype : elysi0n67
  • 07-03-2015, 10:51:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Onur'u tanırım severim. Çoğu işlerimde baya bi yardımcı olmuştu ve kendisine Twitter ile ilgili bi sistem yazdırtmıştım. 1-2 saat içinde teslim etmişti, referans olabilirim kendisine.
    İyi çalışmalar.
  • 07-03-2015, 11:37:40
    #3
    UmursamazAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onur'u tanırım severim. Çoğu işlerimde baya bi yardımcı olmuştu ve kendisine Twitter ile ilgili bi sistem yazdırtmıştım. 1-2 saat içinde teslim etmişti, referans olabilirim kendisine.
    İyi çalışmalar.
    Teşekkürler eray
  • 07-03-2015, 12:36:58
    #4
    Onurla yıllardır aynı kaptan yemek yeriz. Hala da öyle. Yazılımlarının kalitesi bakımından hiçbir kuşkunuz olmasın. Forumda bana güvendiğiniz kadar ona da güvenebilirsiniz. Kendisi kardeşim ve ortağımdır. Gözü kapalı olarak istediğiniz sistemi yazabilir. Bol kazançlar kardeşim.
  • 07-03-2015, 13:23:55
    #5
    Yazılım yazdırıldı. Kaliteli iş çıkardı. Kendisiyle gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz.
  • 07-03-2015, 13:30:36
    #6
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onurla yıllardır aynı kaptan yemek yeriz. Hala da öyle. Yazılımlarının kalitesi bakımından hiçbir kuşkunuz olmasın. Forumda bana güvendiğiniz kadar ona da güvenebilirsiniz. Kendisi kardeşim ve ortağımdır. Gözü kapalı olarak istediğiniz sistemi yazabilir. Bol kazançlar kardeşim.
    Teşekkürler kardeşim benim

    musevvid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım yazdırıldı. Kaliteli iş çıkardı. Kendisiyle gönül rahatlığıyla çalışabilirsiniz.
    Teşekkürler, bir sorun çıkarsa yazabilirsiniz hocam
  • 07-03-2015, 13:35:16
    #7
    Ne zaman yazılım anlamında başım sıkışsa ilk aranacaklar listesinde birinci sırada olan biridir. Daha önce yazdırılan 2 ad. sistemini aylardır sorunsuz kullanmaktayım. Halada geliştirme konusunda destek almaktayım. R10 da bilgisi, yeteneği ve dürüstlüğü ile gözü kapalı güvenilecek biridir. Hayırlı satışlar, bol kazançlar kardeşim.
  • 07-03-2015, 13:36:54
    #8
    Dark_Angel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman yazılım anlamında başım sıkışsa ilk aranacaklar listesinde birinci sırada olan biridir. Daha önce yazdırılan 2 ad. sistemini aylardır sorunsuz kullanmaktayım. Halada geliştirme konusunda destek almaktayım. R10 da bilgisi, yeteneği ve dürüstlüğü ile gözü kapalı güvenilecek biridir. Hayırlı satışlar, bol kazançlar kardeşim.
    teşekkür ederim abi , her zaman
  • 07-03-2015, 16:03:01
    #9
    KoRayFENER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onur'u tanırım ve kendisiyle yazılım ile alakalı paslaşmalarımız olmuştur. İşinde ehli ve sağlam bir arkadaştır. Sözüne güvenilir ve işinin arkasında olan biridir. Kendisi ile alakalı vereceğiniz işlerde sizi asla yormaz ve üzmez. Kesinlikle iş yapmanızı tavsiye ederim.
    Sağol korayım, çok şey öğrendik birbirimizden hakkını veremem