Alış: Oto-fav rt alinicak
1
●278
- 26-01-2015, 09:17:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Daha önce sosyalservisin yani ata öztürkoğlundan aldım 1.5 2 ayım kalmasına rağmen 1 hafta kullandık 15 gün bozuk 1 hafta kullandık 15 gün bozuk sonrada üyeliği durduruldu ve paramız gitti adam gibi çalışan bozulduğunda telafi edilen bir OTO RT ye girmek istiyorum fiyatları user sayılarını konunun altına yazarsanız iyi olur.