• 29-12-2014, 22:23:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesap satılmıştır.Alan arkadaş hayrını görsün.İyi forumlar.
  • 30-12-2014, 01:45:22
    #2
    PM gönderdim. Hesaba talibim.
  • 30-12-2014, 12:25:27
    #3
    mcumhur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM gönderdim. Hesaba talibim.
    Pmye donüş yapildı.