• 04-12-2014, 20:17:43
    #1
    merhabalar dün itibari ile twitterda birşeyler oluyo ama çözmüş değilim 4 senelik bi hesabım askıya alındı, gerekli yazışmaları yaptık son gelen mail

    Twitter Kuralları'nı birden çok kez veya tekrarlı biçimde ihlal ettiğinden hesabın kalıcı olarak askıya alındı: https://support.twitter.com/articles...itter-kurallar


    Bu hesap yeniden kullanıma açılmayacak.

    daha önce böyle bi durumla karşılaşıp hesabını açtırabilen oldumu ?
  • 04-12-2014, 20:25:00
    #2
    Moderatör
    @sametejem hesabım da kaapanmıştı mart ayında böyle bir durumdan defalarca mail attım fakat açmıyorlar , geçmiş olsun.
  • 05-12-2014, 12:20:31
    #3
    Çok geçmiş olsun Üzüldüm gerçekten.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:20:31 -->-> Daha önceki mesaj 12:19:43 --

    Bu arada agresif takipten dolayı mı kapandı hesap?
  • 05-12-2014, 13:56:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hesap adını pm atarmısınız, inceleyip dönüş yapalım. Daha önce Twitter açığından tamamen kapanmış hesaplarıda açtırdık. Bu şekilde "Bu hesap yeniden kullanıma açılmayacak." denilen hesaplarıda açtırdık.

    Hesabı ve daha önce suspand yedi mi? Kaç kez yedi gibi bilgileri de yazın bana pm'den, inceler dönüş yaparım. Bir fiyat veririz, yarısı peşin yarısı hesap açıldıktan sonra olacak şekilde işlem yaparız.
  • 05-12-2014, 17:05:19
    #5
    Mesajım bulunsun eskıden 3 hesabım kapanmıstı
  • 05-12-2014, 17:07:38
    #6
    Twitter isi yapanlari zor gunler bekliyor..
  • 05-12-2014, 17:22:34
    #7
    Ben ıkı kere actırdım bı daha acılmaz dendıkten sonra. 40 ve 65 er bınlık ıkı hesaptı