• 02-09-2014, 21:38:10
    #1
    Herkes şuanda r10'da patlayan ve hala açıklanmayan takip etme olayını-bugunu veya her neyse o şeyi paylaştım sanıp bi hevesle konuya girecek. Ama ne yazıkki o yöntemi bende bilmiyorum Ama benimde kullandığım yöntem var, bazılarınız biliyor olabilir. Kullandığım yöntem elimde bir kod var ve bu kod ile tek tıkla ekrandaki tüm takip et butonlarına basabiliyorsun. Ama tabii ki limit dolana kadar takip işlemi yapıyor.

    Kodumuz;

    $('button.follow-button').click();
    Kullanım şekli;
    Öncelikle Google Chrome girin.
    Ctrl+Shift+J yaparak Consoleyi açın
    Kodumuzu yapıştırıp ve entera tıklayın ekrandaki tüm takip et butonlarına tıklasın

    Öneri;
    Etkileşimi fazla olan bir hesabın profiline girip takipçileri kısmına girin. Takipçiler kısmında sürekli sayfayı aşağıya indirin (kısa yol olarak spaceye basın). Ama yaklaşık 4 5 dakika aşağıya inin yani ekrandaki takip et butonları fazlalaşsın. Daha sonra conseleyi açarak kodumuzu yapıştırıp entera tıklayın. Bilgisayar biraz donabilir 3 4 dakika bekleyin daha sonra pencereyi kapatın ve 1.000 aktif türk hesabını takip etmiş olacaksınız Bende yaklaşık %60 civarı gt oluyor
  • 02-09-2014, 21:47:08
    #2
    Konuyu Toplam 4 Üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)

    Oturdum gelenleri izliyorum
  • 02-09-2014, 21:51:10
    #3
    Konuyu Toplam 9 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)

    Kola içiyorum teşekkürler
  • 02-09-2014, 21:53:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu Konuyu Okuyanlara Selamlar Olsun
  • 02-09-2014, 21:53:21
    #5
    Konuyu Toplam 16 Üye okuyor. (9 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)

    Çekirdek çitliyorum
  • 02-09-2014, 21:53:34
    #6
    Konuyu Toplam 17 Üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 7 Misafir)
  • 02-09-2014, 21:58:13
    #7
    ctrk shift h ile bi konsol açılmıyor
  • 02-09-2014, 22:01:10
    #8
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ctrk shift h ile bi konsol açılmıyor
    j olcaktı hocam özür dilerim

    Konuyu toplam 19 üye okuyor.

    Konu hiti gittikçe artıyor konu başı reklam fiyatı 15 TL banka bilgileri için özel mesaj atın
  • 02-09-2014, 22:10:14
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mac kullanıyorum
    kntrl+shift+j yaptığımda hiçbir şey olmuyor :/