Herkes şuanda r10'da patlayan ve hala açıklanmayan takip etme olayını-bugunu veya her neyse o şeyi paylaştım sanıp bi hevesle konuya girecek. Ama ne yazıkki o yöntemi bende bilmiyorum

Ama benimde kullandığım yöntem var, bazılarınız biliyor olabilir. Kullandığım yöntem elimde bir kod var ve bu kod ile tek tıkla ekrandaki tüm takip et butonlarına basabiliyorsun. Ama tabii ki limit dolana kadar takip işlemi yapıyor.
Kodumuz;
$('button.follow-button').click();Kullanım şekli;
Öncelikle Google Chrome girin.
Ctrl+Shift+J yaparak Consoleyi açın
Kodumuzu yapıştırıp ve entera tıklayın ekrandaki tüm takip et butonlarına tıklasın
Öneri;
Etkileşimi fazla olan bir hesabın profiline girip takipçileri kısmına girin. Takipçiler kısmında sürekli sayfayı aşağıya indirin (kısa yol olarak spaceye basın). Ama yaklaşık 4 5 dakika aşağıya inin yani ekrandaki takip et butonları fazlalaşsın. Daha sonra conseleyi açarak kodumuzu yapıştırıp entera tıklayın. Bilgisayar biraz donabilir 3 4 dakika bekleyin daha sonra pencereyi kapatın ve 1.000 aktif türk hesabını takip etmiş olacaksınız

Bende yaklaşık %60 civarı gt oluyor