• 29-08-2014, 00:49:24
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kullanıcı adı var 2008 kayıtlı ve yumurta takipçisi tweet'i yok. Ben o username'i almak istiyorum. Bi yolu yok mudur
    r10'da yapan bir arkadaş konu açmıştı. Biraz daha araştırırsan bulursun
  • 29-08-2014, 00:52:36
    #11
    1000 hesaptan SPAM atarim
  • 29-08-2014, 16:05:28
    #12
    Konu güncel...
  • 30-08-2014, 00:02:35
    #13
    Pm Atıldı .