MertKultur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
12 Twitter hesabı alacağım
37
●1.738
- 31-08-2014, 23:43:03Seve seve hocam, sabrınız ve güzel iletişiminiz için ayrıca teşekkür ederim
- 01-09-2014, 14:28:47Hesap alımı devam ediyor arkadaşlar, ilgilenenler yollamaya devam edebilir
- 15-09-2014, 15:42:37Hesap alımına devam ediyorum. Lütfen bu özelliklere sahip olan hesap sahipleri p.m atsın.
selamlar - 15-09-2014, 16:08:26FEnomen hesapları alınmayacaktır. Organik hesaplar alınacaktır 6k üstü
- 15-09-2014, 16:44:14Konumu inceleyebilirsiniz , https://www.r10.net/twitter/1327853-t...-hesaplar.html
- 15-09-2014, 18:24:27Hocam yine benalfonzoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

8 adet hesap linki bıraktım, mesaj kutunuza. Umarım işinize yarayan olur ve tekrar çalışırız.
İyi forumlar.. - 16-09-2014, 11:10:54Bakıp mesaj atacağım. TeşekkürlerMertKultur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu Güncel arkadaşlar
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:10:54 -->-> Daha önceki mesaj 09:51:34 --
@CoKraiL isimli üye den 3 hesap alınmıştır. Konu günceldir... - 16-09-2014, 11:24:06pm gönderdimalfonzoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konumhttps://www.r10.net/twitter/1329178-3...ilacaktir.html
