• 31-08-2014, 17:36:14
    #19
    Üyeliği durduruldu
    https://twitter.com/KiizSohbetii açık arttırmada.
  • 31-08-2014, 17:39:41
    #20
    alfonzoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir hesap daha aldım, konu güncel arkadaşlar, paypal'ı olana anında ödeme geçerim.



    Toplu hesap alımları da yaıyorum. Selamlar

    Boş hesap lazımsa 20k takipçili hesaplar var elimde 10 dan fazla kendim bastım takipçilerini


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 31-08-2014, 17:47:36
    #21
    MURMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://twitter.com/KiizSohbetii 20 euroya bırakırım
    P.m alayım, detayları alabilir miyim? Paypal ile ödeme geçebilirim. Ancak http://fakers.statuspeople.com/Fakers/Scores sitesinden fake skorunuzu almam gerekiyor. Bana ekran alıntısını iletirseniz sevinirim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:36 -->-> Daha önceki mesaj 17:46:34 --

    reNta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş hesap lazımsa 20k takipçili hesaplar var elimde 10 dan fazla kendim bastım takipçilerini


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ücretleri ile beraber, http://fakers.statuspeople.com/Fakers/Scores skorlarını atarsanız değerlendirebilriim.
  • 31-08-2014, 17:48:12
    #22
    Üyeliği durduruldu
    alfonzoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    P.m alayım, detayları alabilir miyim? Paypal ile ödeme geçebilirim. Ancak http://fakers.statuspeople.com/Fakers/Scores sitesinden fake skorunuzu almam gerekiyor. Bana ekran alıntısını iletirseniz sevinirim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:36 -->-> Daha önceki mesaj 17:46:34 --



    Ücretleri ile beraber, http://fakers.statuspeople.com/Fakers/Scores skorlarını atarsanız değerlendirebilriim.
    ekranı siz alın detaylar ortada ancak paypal almıyorum
  • 31-08-2014, 17:50:53
    #23
    reNta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş hesap lazımsa 20k takipçili hesaplar var elimde 10 dan fazla kendim bastım takipçilerini


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    MURMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekranı siz alın detaylar ortada ancak paypal almıyorum
    Size hayırlı günler.
  • 31-08-2014, 18:21:32
    #24
    alfonzoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    P.m alayım, detayları alabilir miyim? Paypal ile ödeme geçebilirim. Ancak http://fakers.statuspeople.com/Fakers/Scores sitesinden fake skorunuzu almam gerekiyor. Bana ekran alıntısını iletirseniz sevinirim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:36 -->-> Daha önceki mesaj 17:46:34 --



    Ücretleri ile beraber, http://fakers.statuspeople.com/Fakers/Scores skorlarını atarsanız değerlendirebilriim.

    http://prntscr.com/4ibg07

    ortalama bu şekilde.
    sizin fiyat teklifinize göre satabilirim verebilceğiniz fiyatı yazarsanız değerlendirebilirim.
  • 31-08-2014, 18:26:34
    #25
    Hocam hesaplarin isimlerinin yanina fiyatlari yazarak mailleyin degerlendirelim. Biz fiyat vermiyoruz, fiyat üzerine konusabilir.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 31-08-2014, 23:23:40
    #26
    MertKultur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.7k ve 7.3k takipçili olmak üzere iki adet organik twitter hesabı mevcut. Pm gönderdim.
    2 hesap için ödeme geçilmiş, hespaların devri beklenmektedir.
  • 31-08-2014, 23:30:18
    #27
    Kurumsal Üye
    alfonzoloq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hesap için ödeme geçilmiş, hespaların devri beklenmektedir.

    Hesap bilgileri özel mesaj yolu ile gönderilmiştir. Tekrar bekleriz hocam