Twitter Usereri Uygulamaya Sokma Programı Var mı?
7
●524
- 21-07-2014, 14:31:18senin ilacın burdaHicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/twitter/1279816-t...cok-ucuza.html - 21-07-2014, 17:30:59Hocam şuan bir gelirimiz yok bunun ücretsizleri yokmu yaw :/serdarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücret Ne Kadar Düşünüyorusnuz?OmerKARTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-07-2014, 17:42:08Sağa sola 5 tl 10 tl vere vere zaten bu programın parası cebinizden çıkacak demeyi demeyin...Hicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/twitter/1279816-t...cok-ucuza.html
arkadaş ile irtibata geçin bi pazarlık yapın belki indirip yapar.
program pahalı deyip haricen masraf yapanları anlamıyorum cidden...
zaten cebinizden o program ücretinden daha fazla çıkacak sürekli lazım size bu program ....
Tek sefer öde geç - 21-07-2014, 18:35:28haklısınız da şimdi hiç gelirimiz yok bakalım ilerde alabilirizserdarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2014, 19:12:58İşlemi otomatik mi yapıyorsunuz tek tek elinizle mi ve fiyat neOmerKARTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2014, 20:59:38Hicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehalowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik olarak yapmaktayım.
1 k 10 tl den uygulamanıza sokmaktayım.