• 21-07-2014, 13:34:25
    #1
    Selamünaleykum Arkadaşlar Twitter İçin Açtığımız Userleri Otomatikmen Uygulamaya Sokacak Programlar Var elinde olan varmı acaba veya nerden temin edebilirim? Vessalam
  • 21-07-2014, 14:31:18
    #2
    Hicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamünaleykum Arkadaşlar Twitter İçin Açtığımız Userleri Otomatikmen Uygulamaya Sokacak Programlar Var elinde olan varmı acaba veya nerden temin edebilirim? Vessalam
    senin ilacın burda

    https://www.r10.net/twitter/1279816-t...cok-ucuza.html
  • 21-07-2014, 14:34:28
    #3
    İsterseniz dakikada 20 kişi uygulamanıza sokabilirim
  • 21-07-2014, 17:30:59
    #4
    serdarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan bir gelirimiz yok bunun ücretsizleri yokmu yaw :/

    OmerKARTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsterseniz dakikada 20 kişi uygulamanıza sokabilirim
    Ücret Ne Kadar Düşünüyorusnuz?
  • 21-07-2014, 17:42:08
    #5
    Hicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan bir gelirimiz yok bunun ücretsizleri yokmu yaw :/



    Ücret Ne Kadar Düşünüyorusnuz?
    Sağa sola 5 tl 10 tl vere vere zaten bu programın parası cebinizden çıkacak demeyi demeyin...




    https://www.r10.net/twitter/1279816-t...cok-ucuza.html

    arkadaş ile irtibata geçin bi pazarlık yapın belki indirip yapar.

    program pahalı deyip haricen masraf yapanları anlamıyorum cidden...

    zaten cebinizden o program ücretinden daha fazla çıkacak sürekli lazım size bu program ....

    Tek sefer öde geç
  • 21-07-2014, 18:35:28
    #6
    serdarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağa sola 5 tl 10 tl vere vere zaten bu programın parası cebinizden çıkacak demeyi demeyin...




    https://www.r10.net/twitter/1279816-t...cok-ucuza.html

    arkadaş ile irtibata geçin bi pazarlık yapın belki indirip yapar.

    program pahalı deyip haricen masraf yapanları anlamıyorum cidden...

    zaten cebinizden o program ücretinden daha fazla çıkacak sürekli lazım size bu program ....

    Tek sefer öde geç
    haklısınız da şimdi hiç gelirimiz yok bakalım ilerde alabiliriz
  • 21-07-2014, 19:12:58
    #7
    OmerKARTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsterseniz dakikada 20 kişi uygulamanıza sokabilirim
    İşlemi otomatik mi yapıyorsunuz tek tek elinizle mi ve fiyat ne
  • 21-07-2014, 20:59:38
    #8
    Hicran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan bir gelirimiz yok bunun ücretsizleri yokmu yaw :/



    Ücret Ne Kadar Düşünüyorusnuz?
    halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemi otomatik mi yapıyorsunuz tek tek elinizle mi ve fiyat ne

    Otomatik olarak yapmaktayım.
    1 k 10 tl den uygulamanıza sokmaktayım.