Botları uygulamaya sokma - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alış:
Botları uygulamaya sokma
2
●
443
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Alış:
Botları uygulamaya sokma
24-05-2014, 22:37:12
#1
ByMaster
Elimdeki k.adı:şifre seklinde txt'de kayıtlı hesapları uygulamama sokmak istiyorum elinizde buna uygun script veya program varsa pm.
24-05-2014, 23:00:10
#2
SAEC
Moderatör
@Slash , sedatta böyle bi sistem mevcut kendisi işini titizlikle yapıyor ama yardımcı olurmu bilmem
25-05-2014, 00:12:54
#3
ByMaster
SAEC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@Slash , sedatta böyle bi sistem mevcut kendisi işini titizlikle yapıyor ama yardımcı olurmu bilmem
sağolun. arayışım devam ediyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler