• 13-05-2014, 01:46:08
    #1
    Elimde 1k takipçi var 3TL'den satıyorum. Orjinal ve fake biolu ve fotolu profillerden oluşuyor. Eski üye ve tradesi 10 üzeri olanlarla önce iş sonra para şeklinde çalışabilirim.

    Ödeme yöntemi enpara.
  • 14-05-2014, 16:48:24
    #2
    güncel
  • 14-05-2014, 16:58:19
    #3
    hocam takipcimi gönderiyorsunuz yoksa 1k hesapmi var ?
  • 14-05-2014, 16:58:37
    #4
    ulkembetil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam takipcimi gönderiyorsunuz yoksa 1k hesapmi var ?
    takipçi gönderiyorum.