Merhaba,
Takipçisi falan önemli değil adetli twitter hesapları alınacaktır.
Tek tek hesap alınmayacaktır, toplu alım yapılacaktır.
İlgilenen arkadaşlar pm yada mesaj.
Not: Yazıda da belirttiğim gibi hesapların takipçili vs olmasına gerek yok makul fiyatta olsun yeter.
Alış: Twitter kullanıcı hesapları alınacaktır
10
●688
- 28-04-2014, 20:52:35Aşağıdaki konuya göz atın, fiyatlarda anlaşma sağlayabiliriz.internal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/twitter/1213734-s...hesaplari.html - 29-04-2014, 10:07:23Üyeliği durdurulduGeri dönüş yapıldı.Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok adetli lazım işimizi görmez malesef.engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:07:23 -->-> Daha önceki mesaj 09:27:26 --
Güncel... - 02-05-2014, 15:42:06Üyeliği durdurulduTeklifimiz halen geçerli hocam. Ciddi alıcıysanız biraz daha indirim yapabiliriz.internal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2014, 16:01:33Üyeliği durdurulduFiyatınız çok yüksek geldi, ilgilendiğiniz için teşekkür ederim...Cartman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle