• 08-04-2014, 18:04:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yaklasık 3-4 ay oldu bende geçeli pek güzel değil itici
  • 08-04-2014, 20:16:46
    #11
    iğrenç bir tasarım bu tasarım yüzünden twitterdan sogudum 2 haftadır girmiyorum tabi beğenenlerde vardır belki
  • 08-04-2014, 20:33:49
    #12
    Ezekiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet bana bahmiyi ahahaha
    Çokmu komik la