• 14-02-2014, 00:00:37
    #10
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hallettim arkadaşlar teşekkürler.
    evet hocam söyler misiniz
  • 14-02-2014, 00:09:05
    #11
    Arkadaşlar ihtiyacı olan varsa oto tweet atma uygulamamı satabilirim.Açık kaynak kodlu kucuk ve basittir.
    Tweet atılacak hesaptan bir api açıyorsunuz api bilgilerini scipt ayar dosyasına gırıyorsunuz.
    sonra hostinge atıyorsunuz xxx.com/index.php dosyasını cagırıyorsunuz ve tweet olarak atılmak ıstedıgınız tweetleri yapıştırıyorsunuz..
    cpanelden birkere cron ayarı yaparak tweetlerin kaç dakikada atılacagını seciyorsunuz.
    sıstem her attıgı tweeti otomatik silip diğerine geçmektedir.
    Kucuk ve basit uygulamadır..
    Satın almak isteyenler pm ile ulaşabilirler.
  • 14-02-2014, 00:35:18
    #12
    ufuk333 adlı arkadaşın bahsettiği mantık ile çalışan ufak bir uygulama yazdırdım.
    Cronjobs aracılığı ile sayfaya giriyor, txt ile kaydettiğim sözleri yarım saatte bir paylaşıyor.
    Sonrasında paylaştığı sözleri oto siliyor. Yakında geliştireceğim inşallah, Twitter'in Api'si çok zengin.
  • 14-02-2014, 01:54:57
    #13
    @Ufuk 333 fiyat belirtirseniz arkadaşlar dönüş yapar @t1msah kime ve ne kadara yazdirdiniz

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
  • 16-02-2014, 09:15:57
    #14
    ufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ihtiyacı olan varsa oto tweet atma uygulamamı satabilirim.Açık kaynak kodlu kucuk ve basittir.
    Tweet atılacak hesaptan bir api açıyorsunuz api bilgilerini scipt ayar dosyasına gırıyorsunuz.
    sonra hostinge atıyorsunuz xxx.com/index.php dosyasını cagırıyorsunuz ve tweet olarak atılmak ıstedıgınız tweetleri yapıştırıyorsunuz..
    cpanelden birkere cron ayarı yaparak tweetlerin kaç dakikada atılacagını seciyorsunuz.
    sıstem her attıgı tweeti otomatik silip diğerine geçmektedir.
    Kucuk ve basit uygulamadır..
    Satın almak isteyenler pm ile ulaşabilirler.
    Fiyat nedir?
  • 16-02-2014, 09:45:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/twitter/1211268-s...estekcisi.html
  • 17-02-2014, 11:34:31
    #16
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ufuk 333 fiyat belirtirseniz arkadaşlar dönüş yapar @t1msah kime ve ne kadara yazdirdiniz

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
    70 TL'den veriyorum dostum..
  • 17-02-2014, 11:59:49
    #17
    Biz yardımcı olacak arkadaş arıyorduk, herif ticaret yapmaya girmiş konuya
  • 17-02-2014, 14:36:17
    #18
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz yardımcı olacak arkadaş arıyorduk, herif ticaret yapmaya girmiş konuya
    Bak bak laf sokmaya bakarmısın
    ne alakası var ya ben ticaret falan yaptıgım yok yapacak olsam başlık açar satarım.