• 02-12-2013, 15:20:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir bayilik sistemi kurmak istiyorum. Örneğin : xbayi.com gibi bir alin adı altında twitter işlemleri yapılabilen bir sistem istiyorum . Ciddi olarak yapabilecekler fiyat ve referans pm atabilir . Şimdiden Teşekkürler
  • 02-12-2013, 15:50:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi
  • 02-12-2013, 17:33:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kendi bayiilik sistemimden yüksek kredi alırsanız size özel kullanım sayfası vs. sağlayabilirim.

    İletişim :

    skype : katirci.batuhan
  • 02-12-2013, 23:03:26
    #4
    xbayi.com
    benim yazdigim bayilikhizmetleri scriptini kullaniyor. Saniyorum twitter icin bayilik sistemi aramaktasiniz. Maddi yönden anlasabilirsek ben yazabilirim size.