Merhaba arkadaşlar bir bayilik sistemi kurmak istiyorum. Örneğin : xbayi.com gibi bir alin adı altında twitter işlemleri yapılabilen bir sistem istiyorum . Ciddi olarak yapabilecekler fiyat ve referans pm atabilir . Şimdiden Teşekkürler
xbayi.com
benim yazdigim bayilikhizmetleri scriptini kullaniyor. Saniyorum twitter icin bayilik sistemi aramaktasiniz. Maddi yönden anlasabilirsek ben yazabilirim size.