• 22-10-2013, 23:11:40
    #1
    Evet arkadaşlar yakın zamanda mükemmel bir scriptle karşınızda olmayı düşünüyorum. Aklımda bazı şeyler var yapmak istediğim fakat sizlerin de fikrini almak istedim açıkcası.

    Ben bana kolaylık sağlayacak şeyleri bir script kullanıcısı olarak sisteme ekleme ihtiyacı hissettim ve düşündümki belki r10'daki arkadaşlarında kullanımını kolaylaştıracak şeyler vardır diye düşündüm.

    Hem yazılımsal olarak hem de şekil şemal ya da kullanım olarak aklınıza gelen ve istediğiniz özellikleri yazarsanız bende fikir edinmiş olurum.

    Şimdiden teşekkürler
  • 22-10-2013, 23:37:42
    #2
    api havuzu olmalı bence.
  • 22-10-2013, 23:55:01
    #3
    user kendi kendine kasılsın
  • 23-10-2013, 00:19:46
    #4
    Takipçi scripti yapıyorsanız ilk başta yapmanız gereken şey APİ HAVUZU.

    Bu sistemi daha tanımamış olan arkadaşlarımız var bence bir an önce herkes kullanmalı.
  • 23-10-2013, 08:33:01
    #5
    API havuzu olarak tabir ettiğimiz olay zaten çok basit birşey artık her scriptin olmazsa olmazı durumunda.

    Başka aklınıza neler geliyor
  • 23-10-2013, 13:31:20
    #6
    tebrik etmek istedim.
  • 23-10-2013, 14:32:08
    #7
    Api havuzu nedir? Ne işe yarar onu da açıklasanız da bilmeyenler benim gibi öğrense.
  • 23-10-2013, 15:41:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Api havuzu nedir? Ne işe yarar onu da açıklasanız da bilmeyenler benim gibi öğrense.
    bir çok apiyi aynı anda kontrol etmeye yarayan bir sistem.Yani bir tane uygulamaya 500 user kastın onu köşeye koyup yenı uygulama kasıyorsun onada 500 kastın mesela sonra bu iki uygulamadaki yüzerleri aynı anda kontrol edebılıyorsun.
  • 23-10-2013, 16:04:35
    #9
    Platin üye
    Konuyla ilgili arkadaş PM ile bana ulaşabilir.