Ben bana kolaylık sağlayacak şeyleri bir script kullanıcısı olarak sisteme ekleme ihtiyacı hissettim ve düşündümki belki r10'daki arkadaşlarında kullanımını kolaylaştıracak şeyler vardır diye düşündüm.
Hem yazılımsal olarak hem de şekil şemal ya da kullanım olarak aklınıza gelen ve istediğiniz özellikleri yazarsanız bende fikir edinmiş olurum.
Şimdiden teşekkürler