• 14-10-2013, 09:51:20
    #1
    Merhaba, yine r10'dan Türk takipçi satın almıştım. Yaklaşık 7-8k idi. Ancak bunlar 1 - 1,5 ay gibi bir sürede 300 e kadar düştü. Profilde reklam vs. atmıyorum. Ayrıca 'takip edeni takip ederim' mantığı ile devam ediyorum. Yani atıyorum 10 kişi takip edilen 500 kişi takipçi gibi bir durum yok. Bu yüzden takip edenlerin geri dönüşü yüksek olur diye düşünüyorum.

    1000 Adet Türk kullanıcılar için belirlediğim bütçe; 4
    Şuanlık 10 ile işe başlayacağım. Memnun kalırsam sürekli çalışabilirim.

    Toplam, 2500 adet takipçi çekilecektir. Yanında ne kadar hediye verirsiniz size kalmış.
  • 14-10-2013, 11:11:15
    #2
    Düşmesini istemiyorsanız profil alın derim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 14-10-2013, 11:34:08
    #3
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşmesini istemiyorsanız profil alın derim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    O da olabilir hocam. Profilleri de değerlendirebilirim.
  • 14-10-2013, 11:46:32
    #4
    Merhaba

    Konuma goz atabilirsiniz.

    https://www.r10.net/twitter/1139548-2...tl-paypal.html


    iPhone ile gonderildi
  • 14-10-2013, 11:54:56
    #5
    Şuandan itibaren sadece profil aranmaktadır. Minimum 5k hesaplarınızı değerlendirebilirim.