Arkadaşlar hesabıma giriş yapamıyorum hesap çok önemli bir hesap çok yüksekte kitlesi var e-postaya yollayınca yollandı diyor fakat epostaya gelmiyor spam kutusunuda kontrol ettım gelmıyor cep telim ekliydi onada kod gelmiyor. Mail sadece o hesapta kullanıldı yani şifremi unuttum diyip mail adresini giriyorum yollandı diyor fakat gelmiyor neler oluyor yardımcı olun ?