• 05-10-2013, 14:29:54
    #1
    Hesabı satmamın sebebi artık ilgilenemiyorum. 200binlik hesabımla ilgileniyorum decke de artık pek ihtiyaç duymuyorum.

    Kullanıcı Adı (username) : PM ile Verilecektir.
    Hesabın açılış tarihi : 2011
    Hesabın kullanım amacı : RT Hesabı
    Takipçi Sayısı : 50.000
    Takip Ettiklerinin Sayısı : 39.000
    Tweetler : 5.144
    Önceden Profil Suspend Yedimi ? : HAYIR
    Takipçiler organikmi ? : Organiktir. Hiçbir Program Kullanılmamıştır.Takip et bırak mantığı.
    FİYAT : 400 TL
    Ödeme Yolları : ziraat bankası, iş bankası, misli
    forum dışı sozyazdimulan et gmail com

    not: itrade puanıma güvenmeyen varsa +200 puanlı arkadaşım aracılığıyla alışveriş yapabiliriz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:29:54 -->-> Daha önceki mesaj 13:26:48 --

    fiyatı indirdim
  • 05-10-2013, 16:12:43
    #2
    Hesap adını pm alabilirmiyim
  • 05-10-2013, 16:21:52
    #3
    RebeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap adını pm alabilirmiyim
    gönderildi
  • 07-10-2013, 18:34:25
    #4
    Pm alabilirmiyim?