Twitter Uygulamasına Üye Çekimi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter Uygulamasına Üye Çekimi
0
●
336
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Twitter Uygulamasına Üye Çekimi
10-05-2013, 17:00:40
#1
yelkenci
Twitter uygulaması kurulumu yapıldı ve uygulamam 1 günde sadece 30 kullanıcı aldı. Bu sayıyı nasıl yükseltebilirim ? Bir fikri olan var mı ? Ücret dahilinde çekebilirim diyen var ücretlendirme fiyatını PM atabilirler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler