Twitter uygulaması kurulumu yapıldı ve uygulamam 1 günde sadece 30 kullanıcı aldı. Bu sayıyı nasıl yükseltebilirim ? Bir fikri olan var mı ? Ücret dahilinde çekebilirim diyen var ücretlendirme fiyatını PM atabilirler.