) neresinden nasıl harf çıkarsam komik ve anlamsız oluyor, sahte gibi. Bir e-posta atarak vs. ismimize 1 karakter daha ekleme imkânı yok mu?Çok imkânsız gibi geliyor ama şansımı denemek için sorayım dedim bilgisi olan var mı?
1
●4.489
) neresinden nasıl harf çıkarsam komik ve anlamsız oluyor, sahte gibi. Bir e-posta atarak vs. ismimize 1 karakter daha ekleme imkânı yok mu?