• 03-03-2013, 13:24:00
    #1
    Twitter uygulamalara giremiyorum kaç haftadır capacity hatası veriyor nasıl halledebilirim?
  • 03-03-2013, 20:08:24
    #2
    aynı sıkıntı bende de var malesef olmuyor hep twitter over capaticy cıkıyor
  • 04-03-2013, 11:00:13
    #3
    Evet