Uygulamalara giremiyorum! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Uygulamalara giremiyorum!
2
●
464
R10.net
Sosyal Medya
Twitter (X)
Uygulamalara giremiyorum!
03-03-2013, 13:24:00
#1
Cinan
Twitter uygulamalara giremiyorum kaç haftadır capacity hatası veriyor nasıl halledebilirim?
03-03-2013, 20:08:24
#2
payaftos
aynı sıkıntı bende de var malesef olmuyor hep twitter over capaticy cıkıyor
04-03-2013, 11:00:13
#3
Cinan
Evet
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler