• 17-08-2025, 16:03:57
    #10
    Kullanıcı adı pm alabilir miyim?
  • 19-08-2025, 17:34:28
    #11
    Moderatör
    Merhaba,

    Konu içeriğini Twitter (X) Hesap Satışı İçin Konu Açma Şablonu doğrultusunda revize edip bu mesajımı beğenir misiniz?

    Twitter (X) Hesap Satışı İçin Konu Açma Şablonu;
    • Kullanıcı Adı: (Konuya yazılabilir veya özel mesaj ile verilebilir.)
    • Hesap Takipçi Sayısı: xxx
    • Takip Edilen Sayısı: xxx
    • Hesap Kuruluş Yılı: xxxx
    • Gönderi Sayısı: xxx
    • Mail Durumu: İlk Mailli / Kurucu Mailli / Normal Mailli (Hepsi seçilebilir)
    • Hesap Durumu: Organik Hesap / Pasif-Bot Hesap
    • Suspend / İhlal Durumu: Daha önce suspend yedi mi? Suspend yediyse kaç kere yedi?
    • Hesap İçerik ve Hedef Kitlesi: Organik hesap ise güncel istatistik bilgileri, ülke, yaş ve cinsiyet oranı
    • Hesap Fiyatı: Fiyat belirtilmesi zorunludur.
    • Hesap Hakkında Ek Bilgiler:
    İyi forumlar.
  • 19-08-2025, 21:31:26
    #12
    Hesap satıldığı için konu kilitlenmiştir.