• 21-11-2007, 07:16:27
    #19
    Önceki mesajlarında şöyle yazmışsın;

    Creaop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar tema tamamen bana ayıt. Hic bir benzerini nette goremessınız.
    şimdi de diyorsun ki;
    Creaop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofistech firma sahibi cevabını yazmıs zaten satın aldım dıye. Tema bana ayıttır dıye belırtmıstım ama herkes kafasına gore caldı bırebır aynı dıye yorum yazmıs.Ofistech firmasındanda baska hıc bır fırmayada satılmamıstır.
    Saygılar..
    Neden şimdi yazdığını en başta söylemezsin?
  • 21-11-2007, 10:08:41
    #20
    DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi yalancı çıkarmak yada satışa bir müdahale olarak algılamayın lütfen.
    Ancak bence şu sitedeki tasarıma baya benziyor
    OfisTech.Net | Hosting | Sunucu | Vps | Domain | Web Tasarım

    Bundan daha fazla benceyen bir hosting sitesi hatırlıyorum. Aklıma geldiği anda yazacağım. Sanırım aynısıydı...
  • 21-11-2007, 16:44:59
    #21
    Licorne arakdasım ozaman soyleyemezdim cunku satmamıstım daha.
    Trickster aynısı yok tasarım bana ayıt dıyorum hala var dıyosunuz Iyı ara bul buldugun zaman adresı gonder.