• 13-06-2007, 20:57:37
    #10
    bence bunları yapabiliyorsan tebrik ederim ama seni sen ilk başta benim kodladığım bir scripti diyorsun şimdide tasarım sizi ilgilendirmez diyorsun.. yinede iyi satışlar kardeş
  • 13-06-2007, 21:00:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ben halen inkar etmiyorum ki tasarımın kendime ait olduğunu biraz önceki açıklamamdada benim değil diye birşey demedim.iyi günler
  • 15-06-2007, 17:46:05
    #12
    hostalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar boşuna lekelemeye çalışmayın tasarım sizi hiç ilgilendirmez. sonuçta çoğunuz gibi reseller alıp cep numaramı yazıp ben hostingciyim demiyorum. paşa paşa vergimi ödüyorum yatırımımı yapmışım datacenterımı kurmuşum kendi serverlarım ve müşterilerimizde şahittirki hepinizden daha kaliteli hizmet sunuyorum. hanginizde 7/24 canlı telefon destek var kanginiz 5 dakika içinde sorunu çözüp maile cevap veriyorsunuz kaçınızda msn ve skype desteği var bence bunları tartışın. herkese iyi akşamlar
    bu kadar şeyi yaptında bir script yazdıramadın değil mi sağdan soldan topluyorsun.Çöplükte iyi çalışmalar, umarım işe yarar şeyler bulup atarsın torbana(sitene)