• 18-09-2008, 02:34:02
    #91
    Reseller satışınız var mı? Varsa sitenizde ki fiyatlar mı geçerli.
  • 22-12-2008, 04:10:13
    #92
    LNWServers i R10 daki tavsiyeleri okuyarak buldum. 5 aydır bu firma ile çalışmaktayım. Şu ana kadar bir sorunum olmadı. [1 günlük kapanma dışında] Almanya tabanlı server arayanlar gözünü kırpmadan Atilla Yaşar dan server kiralayabilir.
  • 23-12-2008, 21:46:36
    #93
    Tek bir olumsuz bir yorum bile yok. Helal olsun valla..

    Bende yaklaşık 1 haftadır sürekli gece gündüz araştırma yapıyorum. Ve sanırım buradan alacaz.

    Linux ile çalışanları gördüm. Bende linux alacam. Birde kendisine sormalıyım linux için..

    Piyasada böyle kişilerin olması gerçekten mükemmel.. Bu yolda başarılar dilerim kendisine ve firmasına.
  • 24-12-2008, 13:46:19
    #94
    bu güzel yorumlardan sonra kendisiyle çalışmamak elde değil en kısa zamanda bende kendisiyle çalışmaya başlıyorum
  • 14-01-2009, 19:40:55
    #95
    Başarılarınızın devamını dilerim Attila Bey.
  • 14-02-2009, 05:43:07
    #96
    Gözünüz Kapalı Alışveriş Yapabileceğiniz Bir İnsan.Destek Son Safhada.Ticketlar Çok Kısa Bir Sürede Cevaplanır.MSN Desteği Mevcuttur Kendilerinin.Çok Yardımcı Olmuştur Bana Da.Halen Müşterisiyim Atilla Beyin.Başarılarının Devamını Dilerim.
  • 02-03-2009, 20:22:52
    #97
    Atom karınca Atilla 1 yılı aşkın süredir çalışıyoruz. Sorunlar her zaman olabilir, kul yapısı bu Allah yapısı değil sonuçta. Önemli olan hızlı çözümdür Önemli bir sorun hiç yaşamadım ve gayet memnunum, buralarda olduğumuz sürece de başka isim düşünmem sanırım. Bu kadar zaman birlikte çalışıp da bu konuya yorum yazmamak olmaz diye düşündüm. Teşekkürler.
  • 21-03-2009, 12:23:59
    #98
    Atilla Beyle yaklaşık 6 aydır çalışıyoruz. Olabilecek teknik problemlerde hemen cözüm üreterek mağdur duruma sokmuyor. Ticket'lara dönüşleri çok kısa sürede oluyor. Genelde Msn'de online durumda.

    Çekinmeden ve fazla düşünmeden Atilla Beyle anlaşabilirler.

    Bende yazma gereği duydum. Müşteri memnuniyeti iyi
  • 01-05-2009, 19:49:52
    #99
    LNW ile 1 yılı aşkın zamandır çalışıyoruz. teknik destek konusunda iyiler, sorun çıksada MSN de çoğunlukla onlinelar, destek alabiliyoruz.

    Ofislerimiz yakın olduğundan gidip tanışmayı düşünüyordum, bugün gittim tanıştık, çayını içtik, biraz sohbet ettik.

    Server ihtiyacınız varsa, Atilla YAŞAR ı tavsiye ederim.