Atom karınca Atilla

1 yılı aşkın süredir çalışıyoruz. Sorunlar her zaman olabilir, kul yapısı bu Allah yapısı değil sonuçta. Önemli olan hızlı çözümdür

Önemli bir sorun hiç yaşamadım ve gayet memnunum, buralarda olduğumuz sürece de başka isim düşünmem sanırım. Bu kadar zaman birlikte çalışıp da bu konuya yorum yazmamak olmaz diye düşündüm. Teşekkürler.