• 08-09-2007, 20:25:50
    #10
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı işler hemşehrim...
    Konuları Okurken gördüm adam sanki hosting ilanı bırakmış hayırlı işler diyorsun
  • 08-09-2007, 20:36:12
    #11
    Çalışan "çalışan" bir firmadır. Uzun süre çalıştım
  • 29-11-2007, 20:44:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Calisanhost harika bir hosting firmasıdır. ben şuanda orada host ediliyorum ve şubattan beri en ufak sorun yasamadım.günde en az 12 saat msn destek var. CALİSANHOST TU BİR HAFTA DENEYİN İNANIN PİSMAN OLMAZSINIZ
  • 15-02-2008, 01:10:45
    #13
    Calisan Host Tatlidir
  • 02-03-2008, 09:22:02
    #14
    calısanhost ii bi firmaydı bana ama su son aylarda msn desteklerını kestıler belkıde sadece bana yapılan bı hata bu sonra sıteyı bı gun oncekı halıne sokmuslar ve tr karakter hatası var hıc haber vermıyolar sıtemde suan hala tr karakter hatası var 4 gundurde bu boyle ama hala msnden bı bılgı vermedıler calısanhost ayıp ettı
  • 02-03-2008, 11:52:04
    #15
    şimdide kac saattir sitem açılmıyo hayırlı olsun