Video 1 : <--NX-->
Bu ilk gelen video yine kurp taktılar tabi burası TR değil diye..
Video 2 : <--NX-->
Bu video ile alisamiyen ve avea reklamlarını zoom laya zoom laya gösterdik nereso orası..
Sonra yine kurp takanlar serverlerin kabloları yok dedi 8)
diğer videolarda onlarıda yapacaz...
Baltacıların netür biri oldugunu herkes görecek böylece.
Nixcon Videoları...
20
●2.545
- 31-03-2007, 23:06:51BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki... öylede çekelim yada dc deki pencereden dışarı zoom yapmalarını isteriz 8)
