evet teknoloji hosting reseller aldım bayisiyim ve onun hesap numarlarını yazdım neden sorunmu var ?? 3 kişi kötülüyor diye kötü olamazya aldım müşterisiyim kullanıyorum ve yorumu yapıyorum gayet iyi güzel sorun yok ve para kazanıyorum bayilik işinden
evet teknoloji hosting reseller aldım bayisiyim ve onun hesap numarlarını yazdım neden sorunmu var ?? 3 kişi kötülüyor diye kötü olamazya aldım müşterisiyim kullanıyorum ve yorumu yapıyorum gayet iyi güzel sorun yok ve para kazanıyorum bayilik işinden
Demek ki daha önce bir sıkıntı olmuş ki böyle yazılmış, değil mi?