Burda VDS almak için firmalar arasında gezinirken DeHost için karar kıldım. Kendilerinden 11.03.2023 tarihinde sunucu aldım kurulum ve teslim çok hızlı oldu ve sunucudan başlarda çok memnundum. İlerleyen süreçlerde ise garip garip sorunlarla karşılaştım. Bu arada, sunucuyu mount and blade warband sunucusu olarak kullanıyorum çok da sistem tüketmez yani ki başka firmadan da aşağı yukarı aynı özelliklerde ara ara vds alıyordum ve memnundum kendilerinden de. Dehostu deneyelim dedik ddos koruması vs. ücretsiz diye. İlk olay şöyle başladı bir gün iş yerindeyken sunucuya bağlanmam gerekti mobilden denedim ama bağlanamadım eve geçtiğimde pcden denedim yine bağlanamadım. Ticket açtım (17.03.2023) meğerse hafta sonu beyefendiler data center taşıyorlarmış da turkcell ile bir anlaşmazlık olmuş hatlar iptal vs. tonla laf içeren metin yolladılar. Ben dedim madem böyle bir olay vardı bu işlemler öncesi, işlem anı ve sonrası olmak üzere üç aşamada müşterilere sms, e-posta gibi kanallarla bildirilir dedim (daha önce çalıştığım çoğu yer yaptı bunu aşinayız bakımlara taşımalara). Sonra dediler 21.00 da aktif olacak gece yarısına kadar baktım hala aktif değil cevap yazdım ticketı kapadım. Ertesi gün akşam bir ticket daha açtım (18.03.2023) hala açılmadı çünkü işte doğrulama vs bir şeyler yazdılar sonra düzelttiler sağolsunlar. Ekstra günleri de ekleyin dedim 3 gün kaybım var diye eklediler onu da. Buraya kadar her şey güzeldi.
3 gün sonra tahmin edin noldu. Sunucu yine kapalı :S ticket açtım (21.03.2023) bana bir de cihaz aktif gözüküyor diyorlar (aktif gözüktüğünü ben de görüyorum başlattım olmadı kapattım yeniden başlattım panelden başlamış gözüküyor ama makineye bağlanmıyor). İşte restart edelim mi dediler edin dedim ettiler makine düzeldi ben dedim bu paneldeki makineyi gösteren otomasyonda bug var sanırım diye evet var en kısa sürede çözeceğiz dediler
ve geldik son olarak ayın 25 inde oluşturduğum ticketa; sunucu yine kapanmış saptayamadım tam ne zaman kapanmış muhtemelen bu sunucuların kapanmasını ben geç görüyorum
en sonunda kurcaladım olay görüntüleyecisi vs. falan saçma sapan hatalar var bunları bildirdim cihaz IP çakışması yaşıyor system sosyalarında sorun var diye uyarılar var diye baktılar sürümde değişiklik yaptık bir daha olursa bize söyleyin lütfen dediler baktım makine çalışıyor açtım sunucuyu birkaç saat sonra sunucuya oyun üzerinden bağlanayım dedim sunucu piyasada yok
makineye bağlanayım dedim ne var diye makine yine yok 
ekran görüntüsü alıp kendilerine yolladım.Kısaca; kendi tecrübeme göre bu firma bir nebze hızlı cevap ve aksiyon verebiliyor ama verdikleri aksiyonlar yeterli değil. Makinelerin kalitesinden de şüpheliyim (güç kesintisi, makinelerin donup kendini kapatması gibi ibarelere eriştim) aynı zamanda çok eski loglara dahi eriştim sıfırlanıp teslim edilmediğini düşünüyorum makinelerin. İyi forumlar
