Anlamazsınız tabi öyle türbülanslı bir bağlama soktuğunuz için, benim dahi ifade ederken karman çorman cümleler kurmam gayet normal

Çok bilmişsiniz dediğimde de haklıyım biliyorsunuz ama aksiyonlarınız eksik ve ticketı kapama sebebim zaten kendiniz kapatacaktınız daha önceden yapmış olduğunuz gibi

Aynı konfigurasyonda farklı bir servis sağlayıcısında da windows server 2019 kullanıyordum yine aynı amaçla, hiçbir sorun yoktu (ne kapanma, güç kaybı, paket kaybı vb.) ticket dahi açmadım adamlara ben (alt yapı bakımlarında bile sms ile bilgilendiriyorlardı alt yapımız temelli alt yapıydı ondan sms atamadık taşınıyordu cart curt demiyorlardı

, otomasyonları sizinki gibi buglu değildi kendiniz de kabul ettiniz

) burda amaç sizi kötülemek değil f/p ürünler sunuyorsunuz ama bunları da eleştiri olarak kendinize alın operasyonunuz gayet zayıf ticketlara hızlı cevap vermek operasyon kalitesini ölçen yegane unsur değil.
Server yönetimi konusunda kıt bilgi sahibiyim ama nihayetinde PC olduğu için kapanmaların sebebine olay görüntüleyicisi üzerinden baktığımda "Sunucu, aynı ağda bir başka bilgisayarın aynı ada sahip olması nedeniyle DeviceNEtBT..... ulaşım hizmetine bağlanamadı. Sunucu başlayamadı." ile devam eden bir hata görüntüledim.
Akabinde Kernel-Power altında "Sistem düzgün kapatılmadan yeniden başlatılmış. Bu hatanın nedeni sistemin yanıt vermeyi durdurması, kilitlenmesi veya beklenmeyen bir şekilde güç kaybına uğraması olabilir."
"Bu bilgisayar bir hata denetiminde yeniden başlatıldı.Yapılan hata denetimi ............"
"WIN-8H.......... adı, xxx.xxx.xxx.xxx IP adresli arabirimde kaydettirilemedi. Bu bilgisayarın adı almasına XXX.XXX.XXX.XXX IP adresli bilgasayar tarafından izin verilmedi."
Bu hataları server için ilk defa gördüğümden garibime gitti ve yazmak istedim. Keza birkaç arkadaştan da geç duymuş olsam da makinelerinizin ara ara kapandığına dair duyumlar aldım