• 27-09-2021, 23:20:46
    #28
    @sahsiyet; Sunucu aldıkları firmayı öğrendik, oraya borçları varmış. Şimdi Vedase'ya ait sosyal medya hesaplarını siliyor. Sanki Log diye bir olay yok.
  • 27-09-2021, 23:22:35
    #29
    diji360 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sahsiyet; Sunucu aldıkları firmayı öğrendik, oraya borçları varmış. Şimdi Vedase'ya ait sosyal medya hesaplarını siliyor. Sanki Log diye bir olay yok.
    Sunucu aldıkları firma yedekleri verebilecek mi bir bilgi var mı acaba
  • 27-09-2021, 23:26:18
    #30
    @sahsiyet; PM gönderdim hocam
  • 27-09-2021, 23:54:05
    #31
    Geçmiş olsun herkese, gerekli ss'leri, adres ve iban vs. bilgileri yedekleyip suç duyurusunda bulunun, vakit kaybetmeyin.
  • 28-09-2021, 01:08:24
    #32
    Sunucuya ulaşılamıyor bir mağduriyet konusu daha... Bir bitmediniz...
    Umarız mağdur arkadaşların sorunu en kısa sürede çözülür..
  • 28-09-2021, 01:37:59
    #33
    Dosyalarımızı kurtarsak başka bir sorun yok 3 yıllık süresi vardı sunucu umrumda değil fakat dosyalar önemli. Umarım geçerli bir sebepleri vardır
  • 28-09-2021, 01:42:12
    #34
    Benimde 20 adet sunucum mevcut. Mağduriyeti maddiyattan daha fazla olan arkadaşlar var gördüğüm kadarıyla. Umarım sıkıntınız çözülür.
    Belki güzelce, usulünce, gereğince bir açıklama yapar diye bekleyeceğim gün sonuna kadar. Konuşmak için acele etmeyeceğim.
    Forumu okuduğun açık, net belli. Gel kardeşim güzel güzel üzerine düşeni yap, konuş. Konuşmazsan sıkıntın daha da büyüyecek. Kendi kendine yapma bunu.
  • 28-09-2021, 01:45:42
    #35
    @MercanTelekom; valla hocam sonuç ne olur bilmiyorum ama arkadaş hatalı iş yaptığının farkındadır umarım. Tüm yarattığı mağduriyetler dışında TİCARETİ USÜLSÜZ TERK ETME SUÇUndan 1-3 yıl arası hapis cezası alabilir. Herkes ticaretini, iş hayatını başarılı bir şekilde sürdüremeyebilir, ancak burada şeffaf olunmalı daha önce hizmet alan müşteriler mağdur edilmemeli.
  • 28-09-2021, 01:50:35
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    5 sayfa cevabın hepsini okudum sizler gerçekten üzüldüm umarım en kısa zamanda sorunlarınız çözülür çözülmese bile yedeklerinizi alırsınız diye düşünüyorum.