Benimde 20 adet sunucum mevcut. Mağduriyeti maddiyattan daha fazla olan arkadaşlar var gördüğüm kadarıyla. Umarım sıkıntınız çözülür.
Belki güzelce, usulünce, gereğince bir açıklama yapar diye bekleyeceğim gün sonuna kadar. Konuşmak için acele etmeyeceğim.
Forumu okuduğun açık, net belli. Gel kardeşim güzel güzel üzerine düşeni yap, konuş. Konuşmazsan sıkıntın daha da büyüyecek. Kendi kendine yapma bunu.