cemoka kardeş iyide ne bu böyle fırlayış ben tek bir makinasında olan domain listesine bakmışım. öyle hit çırak ol falan yakışmıyor. seviyeni düşürme bence.2. olarak araştırdım arkadaşım ve nasıl dc kuruduklarını öğrendim.Pek iç açıcı değil. 2. olarak ben onlar göstermiyor demedim benim o yazımı anlayan anlamış zaten sen anlamamışsın boş yere yazmana gerek yok.
1) Sen bu işi yapıyorsun biraz bu işlerden anlaman lazım, IPye bakarak müşteri sayısının belirlenmeyeceğini bilmen lazım
2) Kendi hatanın sonucunda adamlara yalancı diyorsun, buraya okuyan senin gibi anlamayan kişileri de yanıltıyorsun. Firmanın ticari itibarını zedeleyebilirsin.
İşte bu sebeplerden bakkala çırak ol dedim.